Oportunitate de angajare

Specialist Comunicare Culturală – part-time

Asociația Română de Artă Contemporană caută responsabil comunicare cu următoarele trăsături:

  • Gândire deschisă și dorința de a învăța
  • Interes deosebit pentru scena artistică
  • Capacitate de a implementa campanii integrate de comunicare
  • La curent cu tendințele in domeniul artistic, comunicare și tehnologie
  • Spirit energic, curiozitate si creativitate

Despre noi

Asociația Română de Artă Contemporană promovează artiștii romani ai momentului, asumându-și responsabilitatea de a contribui la dezvoltarea scenei și pieței de artă contemporană din România și de a promova artiștii români pe scena internațională.  Înființată in 2012, Asociația Română de Artă Contemporană (ARAC) promovează artiștii momentului, la nivel național și internațional. Artiști din zone diferite ale României sunt promovați de programele asociației  prin participarea la expoziții internaționale și naționale, la târguri de artă de renume, printre care Paris Photo, Artissima, Arco Madrid și NADA Miami din Statele Unite. Împreună cu Galeria Anca Poterașu, Asociația Română de Artă Contemporană a realizat peste 50 de expoziții cu un program curatorial coerent, alături de numeroase proiecte educaționale și non-profit.

Pentru următorii doi ani, ARAC dezvoltă programul ARAC Art & Residency cu proiecte diverse de rezidențe de creație, evenimente artistice, expoziții și tururi ghidate pentru elevi.

Ce ai avea de rezolvat in noul job?

Responsabilul de comunicare trebuie să dezvolte și să implementeze proiecte de comunicare și campanii integrate pentru proiectul ARAC Art & Residency.

Mai exact, va trebui sa implementeze strategia de comunicare și să:

  • Implementeze campaniile de digital marketing
  • Implementeze strategia editorială a asociației pe canalele de social media
  • Coordoneze relația cu jurnaliștii și proiectele de media
  • Dezvolte materiale de prezentare și de promovare, in colaborare cu echipa de proiect
  • Se asigure de corectitudinea reprezentării elementelor de branding atât pentru asociație, cât și pentru partenerii proiectelor
  • Editeze știri, mesaje și comunicate de presă pentru proiectele pe care le coordonează
  • Implementeze proiectele de comunicare neconvențională
  • Contribuie la organizarea evenimentelor asociației

Alături de calitățile de mai sus, în CV-ul unui comunicator mai căutam și:

  • Minim 2 ani experiență în domeniul comunicării
  • Experiență in comunicarea pentru domeniul cultural un plus
  • Limba engleză avansat
  • Studii umaniste (comunicare, jurnalism, sociologie etc.) sau un interes în studii umaniste demonstrat în activitățile anterioare

 Noul coleg / Noua colegă va lucra în strânsă legătură cu: directorul asociației, curatori și consultanți în comunicare. Program de lucru part-time.

Aplicație:

Trimite-ne CV-ul tău până 30 aprilie alături de o scrisoare de intenție la adresa de email contact@ancapoterasu.com cu subiectul „COMUNICARE” în care ne povestești ce te motivează să te alături echipei noastre, care este experiența ta în domeniul comunicării și ce ți-a plăcut cel mai mult din tot ce ai făcut sau ai observat in domeniul comunicării culturale.

De asemenea, ne-ar plăcea să citim in scrisoarea ta care este instituția culturală sau programul cu o imagine sau o campanie de comunicare pe care o apreciezi.
Mult succes!